Sunday, March 27, 2011

gegirl gina yg chumill !!!

                            assalamualaikum..;)


hye.....siapa gegirl gina ???

hehehe...dah2..cukup2..tak yah nak tertanya2 dah...gina ni anak saudara aku lorhh..anak saudara kedua paling tecik and bam bam bam bam...hehe..umur dia dlm 7 bln kot..aku pun dah lupa maklumlah..anak2 sedara ramai sgt..dah la semua kechik2 lagi..feninng pala nak ingat sorang2..hikhikhikhik


hari ni pg2 lagi kakak aku mama si gina ni sms..maksu ari ni jadi tau dtg jemput nak blik sana  sebelum tu kite gi tgkap gmbar gina jap kt kdai...aku pun just say okey!! pas tu sambung tito sampai kul 12 tgahari..haha semlm janji pagi tau nak dtg umah kakak aku tu..last2..kul 3 ptg aku bru gi ambik..hahaha janji pg ptg bru aku gi..tu la bukan salah aku tapi salah tido tu..hahahaha


sampai2..tgok si gina ni dah chumell2 dah siap dah...tapi tu la sempat la jugak dia posing2 sebelum kuar umah..
















aikkk....apa pasal gegirl ni termasuk jugakk nie....shuuhhhhh gi larikkk sana..hamboiiiiihhh!!!!




ni before gina nak ambik pic kat kdai tu la with mama nya....




puas nak suruh gina ni senyum...aku dah suruh dia ckp senyummmm.....cisssss  kauu....123....smille..peaceee dan seangkatan dgn nya..dia x mahu jugak senyumm...last2..dia senyum jugak la....


ok la...aku nak tito pulak ni..hidup aku memang tuk tido pun..bye!!! zzzz


psssttt : tq tau sudi baca and sudi follow !!! lap u very must !!! hehe


              >___<  bye !!!

No comments:

Post a Comment

org chomell berkata-kata..