Tuesday, March 8, 2011

Happy Woman's Day

                        assalamualaikum...

Hari ni aku dapat  mesege dihantar oleh org yg aku x kenal mengatakan "happy Woman's Day" kat aku..
aq pun terpinga2 lah kan..puas jugak aku fikir..hari ini hari ape kah..untuk ape kah...aku wanita kah..hahaha komfom lah aku wanita kan...bukak2 facebook ramai kawan2 aku wat status selamat hari wanita..owhhh bru lah faham....Hari ni adalah hari wanita@perempuan@gadis@girls@woman@..waahh best nyer jadi wanita kan an an..alhamdulillah bersyukur dengan ape yg telah ditentukan untuk kita..

kadang2 tu aku hairan bin ajaib bin pelik melihat ada segenlitir masyarakat dilahirkan wanita tapi nak jadi lelaki..dilahirkan lelaki tapi nak jadi perempuan..hamboiiii korang bukan main lagi erkk...tapi tak kisahlah aq pun tak faham dan malas nak faham...

Bagi aku jadi seorang wanita ni besttt...yeahhh...dan sebagai seorang wanita aku rasa aku just mahukan seorang lelaki yang boleh melindungi aku..menyanyangi aku..menghargai aku..mencintai aku lebih dari dia mencintai diri dia sendiri..haaa????ada x lelaki macam tu???tollongllah hantarkan resume kat aku..hahaha dan aku harap kaum lelaki kat luar sana tu hargailah kaum2 wanita ok.. especially buah hati korang..jgn curang ok!!!kalau bole jangan lah mempermainkan kaum wanita ..aku cakap ni wakil bg kaum wanita yang tak suka dipermainkan oleh lelaki...kalau yg suka tu lantak korang lah...ada kew suka di permainkan???


dan sebagai seorang wanita aq mengharapkan lelaki yang ingin mendampingi aku tu serius dan bole menjadi pembimbing aq di masa hadapan..senang cerita suami lorh..hehehe alamak tak sabar plak nak kawin ni..tetibe plak gatal kan..x mau3x..hehe..x puas lagi hidup bujang kot...dan tak sanggup lg nak pikul tanggunjawab yg berat itu..hahaha

mood : tetibe nak nyanyi lagu bonamana tu..dgn harapan nak dpt bakal suami macam org korea yg hensem lg cute tuh..hahahaha

No comments:

Post a Comment

org chomell berkata-kata..