Monday, March 28, 2011

My Favourite Song

assalamualaikum...;)


hye..aku tetap nak bgtau lagu favourite aku yg terlampau best nieh..jemput2 tahu...
(mood : sedang dgr lagu ella_sepi sekuntum mawar merah)

meh2 nyanyi...tapi pastikan nyanyi jgn kuar suara..nanti ujan plak kat tempat korang..weewee



SEPI SEKUNTUM MAWAR MERAH


berulang kali ku mencuba..
memujuk hati..
lupakan semua..
kenangan...

namun mimpi bertemu lagi..
disaat engkau..
tiada di sisi..

ku berpegang pada janji..
tercipta...antara kita dulu..
hilang mu ..tiada berganti..
biarlah..begini..

ku berlayar di lautan..
tidak bertepian ..
sesekali disedarkan..
ombak yang mendatang..
aku seperti hilang...
punca arah dan...tujuan..

aku puisikan namamu..
bersama rindu..
di dalam sendu...





ni lagu Ella okeyh !!! lagu ni lagu lama..tapi aku minat lagu ni..especially lirik dia..jgn tya aku ada kaitan ape2 ke dgn makna lirik tu dgn hidup aku...aku nangesss meraung2 nanti...hehe **ayat ni korang jgn wat lagu plak yea......ye la manatau dah terlampau syokkk nyanyi sampai ayat ni pun wat nyayi jugak..hehe


ok la...dah la..yg x suke lagu ni..duk diam2 jgn nak bising2...yg suka pun sama..bye!!! >__<

1 comment:

  1. hai:)
    sy pun suka lagu nih best.
    btw nice blog :)

    ReplyDelete

org chomell berkata-kata..