Friday, March 18, 2011

Makan Malam Bersama Keluarga

                 assalamualaikum..;)

good morning semua !!! jgn wat2 terkejut arnab plak tetibe aku uptade entry pagi2 ni....hehe
tetibe plak aku telah mendapat kuasa atromen gayah nak updated entry pasal malam td punya cerita...
padahal jap lg aku dah tak dapat online dah coz kami sekeluarga nak blik kampung ku nan jauh disana tue...hakhakhak


sebenarnya..malam tadi kami sekeluarga pergi makan malam kat luar..bukan kat luar rumah tau..kat luar lahh!!! hehe..kebetulan kakak aku yg no 2 tu ada blik..so kitorg gi la makan2 kat luar...
memang sedapp gilosss la wa cakap lu dia punya makanan kann...
macam2 ada..ikan siakap 3 rasa..ayam masak merah..kailan masak ikan masin..tom yam campur..sotong goreng tepung..telur dada...aku mkn manyak okeh..sampai sekarang ni masih lg kenyang..hahaha



aku x de la ambik pic makanan tu satu2...just dah siap mkn tu bru teringat nak ambik pic...


okeh..ni pinggan aku....eh!!! bersepah nya..ok2 ni bukan pinggan aku..haha


terima kasih kerana gambar terlampau jelas yea....lg satu..botol susu tu memang tidak di order oleh kami..memang didatangi khas dari rumah..hahaha




ambik kau..apabila keluarga besar kami makan..macam kenduri plak di restoran itu...tambahan plak di sajikan dgn persembahan anak2 kecil berlari2 berkejaran di sekeliling sambil menjerit2..(anak saudara aku) hahahapeningsgt okeh!

ok2...sampai di sini je la aku mampu bercerita kat korang..lain kali jumpa lagi...bye!!!

pssstt : thank you coz sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...



                                  sekian..terima kasih..

No comments:

Post a Comment

org chomell berkata-kata..